Готуємося до олімпіад

Питання до проведення олімпіади з «Природознавства» 3 клас.
 1. Заповни схему «До неживої природи належить».
 2. Заповни схему «До живої природи належить».
 3. Заповни таблицю «Корисні копалини».
4. Поясни, як виникає вітер?
5. Підписи малюнки «Якими бувають вітри?»
 6. Заповни схему «Для живлення рослинам потрібні»
7. Підпиши схему будови квіткової рослини.
8. Поясни, чому квіткових рослин на Землі найбільше.
 9. Яку форму мають листки хвойних рослин?
10. Чи є у хвойних рослин соковиті плоди? Якщо є, то як вони називаються?
11. Скільки років цій ялині?
12. Які хвойні кущі ти знаєш?
13. З яких частин складається тіло комах?
14. Скільки ніг мають комахи?
15. Де живуть комахи?
16. Напиши твір про значення лісу для життя звірів.
17. Яких акваріумних рибок ти знаєш?
18. Вигадай про них загадку.
19. Як птахи піклуються про своє потомство?
20. Приручення тварин – це
21. Одомашнення тварин – це
22. З яких ланок складається ланцюг живлення? Заповни схему: «Ланцюг живлення».
23. Які тварини твоєї місцевості потребують охорони?
24. Чим люди відрізняються від тварин?
25. Яка форма у бактерій і де вони живуть?
26. Сторінки Червоної книги України мають різний колір, яким позначають? Зникаючі види - __________________________________________ кольором. Вразливі - _______________________________________________ кольором. Рідкісні - _______________________________________________ кольором. Неоціненні - ____________________________________________ кольором.
27. Склади правила поведінки людей серед природи.
28. За картиною «Дерево життя» напишіть про різноманітність природи.
29. За схематичними малюнками склади опис, за яких умов відбуваються перетворення води. 30. Заповни схему: «Властивості повітря».
31. Як виникає вітер? Покажи стрілочками.
32. Чим схожі, а чим відрізняються між собою повітря та вода
33. Підпиши колекцію корисних копалин.
34. Перелічи через кому, які гірські породи називаються корисними копалинами?
35. Як поліпшити родючість ґрунту?
36. Закінчи речення: завдяки Сонцю змінюється температура повітря,
37. Заповни схематичний малюнок: «Рослини – живі організми».
38. Які рослини посушливих степів пристосувались до умов середовища?
39. Наведіть приклади світлолюбних, тіневитривалих, теплолюбних, холодолюбних рослин
40. Хто, на твою думку може бути «зайвим» у цьому списку «Тварини»?
41. Склади план розповіді про життя і розмноження комахи, яку ти вважаєш для себе другом. 42. Хто зображений на цих ілюстраціях?
43. Як розмножуються земноводні? Заповни схему:
44. Яку будову мають гриби?
45. Чому гриби відносяться до окремого царства – «Царство грибів»?
46. Звідки здобувають енергію рослини і тварини?
47. Напишіть список рослин, які потребують охорони.
48. Які ти знаєш методи пізнання природи?
49. Який це прилад? Що допомагає він визначити?
50. Напиши частини Світового океану.
51. Яким ти уявляєш музей води?
52. Напиши правила роботи з картою.
53. Коли вода стає «рятівником»?
54. Чому сніг порівнюють із теплою «ковдрою»?
55. Заповни таблицю «Як погоду приносять вітри».
56. «Властивості гірських порід».
57. Напиши, як утворюється грунт, використовуючи опорні слова: розпушуються, гірські породи, руйнування, вода і вітер, пісок і глина, дія тепла і холоду, перетруться, пухкий шар, вода і повітря, перегній, дрібні тварини, бактерії.
58. Підпиши схему «Значення Сонця для Землі».
59. Серед рослин розрізняють. Підпиши ці ілюстрації
60. За способом живлення птахи поділяються на такі групи.
61. Які звірі живуть у водному середовищі?
62. Як вони пристосувались до життя у воді?
63. Чим гриби подібні до тварин?
64. Чим гриби подібні до рослин?
65. Які бактерії є друзями людини?
66. Які бактерії є ворогами людини?
67. Тварини Червоної книги України:
68. Які тварини твоєї місцевості потребують охорони?
69. Наведи приклади різноманітності.
70. Наведи приклади води – руйнівника.
71. Чому в країнах, розташованих біля морів, літо прохолодніше, але зима – тепліша?
72. Добери слова,якими можна описати різні вітри: восени, взимку, навесні, влітку.
73. З яких гірських порід складається тверда поверхня Землі? Наведи приклади.
74. Що ти знаєш про Сонце?
75. Підпиши схему: «Розмноження культурних рослин».
76. Склади сценарій пригодницького мультфільму «У світі комах»
77. Які головні ознаки риб?
78. Де живуть наземні тварини? Як вони пристосувались до умов середовища?
79. Звідки здобувають енергію рослини і тварини?
80. Склади план корисних дій збереження різноманіття рослин і тварин у природі.
81. Напиши головні ознаки: комах, риб, птахів, звірів.
 82. Заповни таблицю: система органів, значення системи органів
83. Як звірі піклуються про своє потомство?
84. Як птахи пристосовуються до польоту?

Комментариев нет:

Отправить комментарий